
-
Transakcje
-
Przelewy
-
Narzędzia
-
O nas
-
Zyskuj z kantor.pl
-
Kursy
Czym jest kantor.pl?
Kantor.pl jest całodobową internetową platformą wymiany walut, dzięki której w sposób bezpieczny i prosty wymienisz waluty w Internecie. Nasza platforma transakcyjna opiera się na rzeczywistych notowaniach z rynku Forex co gwarantuje korzystne kursy walut on-line i rzeczywiste oszczędności dla naszych Klientów.
Czy mogę dokonać przelewu za granicę?
Platforma wymiany walut Kantor.pl umożliwia dokonywanie przelewów walutowych na cały świat niezależnie od kwoty. W przypadku funta brytyjskiego GBP, dolara amerykańskiego i franka szwajcarskiego CHF koszt przelewu zagranicznego wynosi 10 zł. W przypadku przelewu walutowego w euro koszt wynosi tylko 5 złotych zgodnie z cennikiem.
Kto może być naszym klientem?
Z serwisu Kantor.pl mogą korzystać zarówno firmy, jak i osoby pełnoletnie. Nasza platforma jest dedykowana osobom prywatnym oraz przedsiębiorstwom, które chcą wymieniać waluty po atrakcyjnych kursach, w sposób szybki i bezpieczny. Często korzystają z niej klienci spłacający kredyty hipoteczne w walutach obcych, takich jak EUR czy CHF, poszukujący korzystnych warunków zakupu waluty na spłatę kredytu. Z serwisu chętnie korzystają również osoby pracujące za granicą a także firmy prowadzące działalność eksportową lub importową, dla których liczy się efektywna wymiana walut. Zachęcamy do zapoznania się z opiniami naszych użytkowników: Kantor.pl opinie.
Czy mogę wymieniać gotówkę?
Działamy online jako kantor internetowy co oznacza, że jedyną formą wymiany walut jest przelew bankowy. Nie przyjmujemy ani nie dostarczamy gotówki.
Jak długo trwa zasilenie profilu?
Przelewy realizujemy zazwyczaj w ciągu 5–15 minut.
W godzinach pracy Kantor.pl wpłaty są księgowane zgodnie z czasami podanymi w linku, pod warunkiem prawidłowego działania systemów bankowych.
Poza godzinami pracy serwisu – w nocy, weekendy i święta – księgowanie może zostać przesunięte na następny dzień roboczy.
W jakich godzinach pracuje Kantor.pl?
Kantor.pl pracuje w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach:
- Transakcje i realizacja przelewów: 8:30–16:30
- Obsługa klienta: 8:00–17:00
W weekendy, święta i w nocy kantor nie prowadzi obsługi ani nie realizuje przelewów.
Czy można negocjować kurs?
W Kantor.pl dbamy o to, aby nasi Klienci zawsze otrzymywali korzystne warunki wymiany walut. Standardowe kursy prezentowane w serwisie są na bieżąco aktualizowane i dostosowane do sytuacji rynkowej.
W przypadku większych transakcji istnieje możliwość negocjacji kursu. Dzięki temu Klienci wymieniający większe kwoty mogą liczyć na jeszcze lepsze warunki i indywidualne podejście.
Aby uzyskać ofertę negocjowaną, wystarczy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta w godzinach pracy kantoru. Nasi doradcy chętnie przedstawią propozycję dostosowaną do wartości i rodzaju transakcji.
Jak działa rabat w Kantor.pl i kiedy jest on dostępny dla Klientów?
Rabat to obniżka spreadu, czyli marży kantoru doliczonej do kursu średniego międzybankowego. Dzięki temu wymiana waluty staje się korzystniejsza. Rabat obowiązuje w godzinach pracy kantoru (pon.–pt., 8:30–16:30) i naliczany jest automatycznie podczas transakcji. Po zalogowaniu do profilu Klient widzi już kursy uwzględniające rabat, co pozwala wymieniać walutę na lepszych warunkach od razu.
Czy korzystanie z Kantor.pl jest bezpieczne?
Kantor.pl jest serwisem wymiany walut spółki SUPER GRUPA PL Sp. z o.o. o kapitale zakładowym 600.000 PLN , co gwarantuje bezpieczeństwo transakcji dokonywanych w naszym serwisie.
Przesyłanie danych pomiędzy Kantor.pl a komputerem Użytkownika jest realizowane z wykorzystaniem bezpiecznego protokołu komunikacyjnego (TLS). Wiecej informacji znajduje się pod tym linkiem: Bezpieczeństwo w serwisie kantor.pl.
Czy mogę dokonać wymiany bez wcześniejszej rejestracji?
Niestety takiej możliwości nie ma. Jako podmiot zajmujący się wymianą walut działamy zgodnie z wymogami Ustawy Prawo dewizowe oraz Ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Nasz system transakcyjny jest przyjazny użytkownikowi i prosty, co umożliwia rejestrację bez zbędnych formalności.
Czy rejestracja i prowadzenie profilu w Kantor.pl są płatne?
Rejestracja, prowadzenie profilu oraz korzystanie z serwisu są całkowicie bezpłatne, co zostało jasno określone w naszym cenniku. Zgodnie z zasadą pełnej przejrzystości oraz dbałości o komfort naszych klientów, nie pobieramy żadnych opłat za rejestrację ani korzystanie z serwisu.
Które waluty mogę wymieniać?
W naszej ofercie posiadamy koszyk dziesięciu walut – EUR, CHF, USD, GBP, SEK, NOK, DKK, CAD, JPY i CZK. Notowanie oraz kurs euro i innych walut można sprawdzić tutaj: kurs walut.
Czy mogę korzystać z serwisu Kantor.pl na urządzeniach mobilnych?
Tak, serwis Kantor.pl jest w pełni dostępny na urządzeniach mobilnych – oferujemy aplikacje na Androida i iOS.
Dzięki nim możesz korzystać z najszybszej i najbardziej korzystnej wymiany walut, a kursy w aplikacji są aktualizowane co 2 sekundy, co pozwala dokonywać transakcji online po aktualnych notowaniach rynku Forex.
Dlaczego wymagane jest uzupełnienie informacji dotyczących dokumentu potwierdzającego moją tożsamość?
W celu zapewnienia bezpieczeństwa finansowego oraz zgodności z obowiązującymi przepisami, jesteśmy zobowiązani do weryfikacji tożsamości naszych klientów oraz osób działających w ich imieniu. Obejmuje to m.in.:
1. Identyfikację klienta i weryfikację jego dokumentów – aby mieć pewność, że środki są przekazywane właściwej osobie.
2. Identyfikację beneficjenta rzeczywistego – w przypadku firm, fundacji, trustów lub innych podmiotów prawnych sprawdzamy, kto faktycznie kontroluje podmiot, jego strukturę własności i osoby uprawnione do działania w jego imieniu.
3. Analizę stosunków gospodarczych – badamy, czy transakcje klienta są zgodne z jego profilem działalności oraz z zasadami bezpieczeństwa finansowego.
4. Bieżące monitorowanie transakcji i danych – w tym sprawdzanie źródła pochodzenia środków oraz aktualizowanie dokumentów i informacji o kliencie.
Dzięki tym procedurom możemy skutecznie chronić środki naszych klientów i zapewnić bezpieczeństwo wszystkich transakcji. W ramach tych obowiązków możemy poprosić Cię o przesłanie danych z dokumentu tożsamości lub jego kopii, a także o podanie informacji dotyczących osób upoważnionych do działania w Twoim imieniu. Zapewniamy, że wszystkie dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celach związanych z obsługą Twoich transakcji oraz wypełnianiem wymogów prawnych i są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami.
Przed rozpoczęciem współpracy lub przeprowadzeniem transakcji okazjonalnej zawsze informujemy klientów o sposobie przetwarzania danych osobowych i obowiązkach, które wynikają z prawa.
Mam zablokowane konto z uwagi na dużą liczbę logowań. Co mogę zrobić aby dostać się do mojego konta?
Trzeba zresetować hasło. W przypadku pięciokrotnego błędnego podania hasła konto zostanie dla Państwa bezpieczeństwa automatycznie zablokowane. Aby ponownie można było zalogować się do Panelu Transakcyjnego kantoru internetowego Kantor.pl należy zresetować hasło. Użytkownik korzysta z opcji resetowania hasła także wówczas, gdy zapomniał hasła do Panelu Transakcyjnego. Resetowanie hasła wymaga przejścia procedury ustanowienia nowego hasła dostępowego. Ta procedura rozpoczyna się w formularzu logowania po naciśnięciu przycisku "zapomniałem hasła". Procedura logowania i procedura resetowania hasła jest szczegółowo opisane w zakładce pomoc w sekcji 'pierwsze kroki': pomoc przy logowaniu.
Chcę wymienić w kantor.pl złotówki na funty i wysłać na konto w LLOYDs TBS dla studiującej córki. Czy potrzebuję zakładać konto walutowe w moim banku ING?
W tej sytuacji nie ma potrzeby zakładania konta walutowego w ING. Należy przelać PLN ze swojego konta PLN w ING na nasze konto PLN w ING, a potem kupić GBP i wysłać je bezpośrednio do UK. W serwisie kantor.pl powinno się zdefiniowac konto walutowe osoby trzeciej (córki) GBP w LLOYDs i, po wymianie waluty, skierować zakupione GBP na owe konto w UK. W tym wypadku zrealizowana będzie usługa przekazu, której koszt wyniesie jedynie 10 pln.
W jaki sposób mogę w serwisie Kantor.pl kupować walutę CHF w celu spłacania rat kredytu hipotecznego?
Posiadam konto osobiste w Alior i kredyt w Santander. Czy zakupione u Państwa CHF mogą być przesyłane bezpośrednio na rachunek kredytowy z możliwością podania w tytule danych umowy? W Alior poinformowano mnie, że przelew CHF na Santander traktowany byłby jako zagraniczny (naliczona zostanie opłata), co zmniejszyłoby oszczędność z zakupu CHF u Państwa.
Tak, jest to możliwe. Pan wpłaca PLN na nasz rachunek w Alior, gdzie środki księgowane są w około 5 minut, bez dodatkowych kosztów. Następnie dokonuje Pan wymiany PLN na CHF po bieżącym kursie, a Kantor.pl przelewa CHF bezpośrednio na rachunek kredytowy w Santander, natychmiastowo i bez opłat. W tytule przelewu można umieścić dowolne informacje, w tym numer umowy kredytowej, co pozwala na prawidłową identyfikację płatności.
Chciałbym dokonać przekazu pieniężnego za granicę w euro (konkretnie do Belgii). Jaki jest czas realizacji przelewu za granicę od momentu wysłania do momentu wpływu na konto zagraniczne? Czy są jakieś przelewy ekspresowe i ile kosztują?
W serwisie Kantor.pl przelewy w euro (EUR) do krajów Unii Europejskiej, w tym do Belgii, realizowane są w systemie SEPA. To standardowy europejski system płatności, który zapewnia szybkie, bezpieczne i tanie przekazy środków w euro pomiędzy bankami.
Koszt przelewu SEPA: 5 PLN
Czas realizacji:
przelew zlecony do godziny 15:00 – zazwyczaj dociera następnego dnia roboczego,
przelew zlecony po godzinie 15:00 – realizowany jest w ciągu dwóch dni roboczych.
Przelewy SEPA nie mają żadnych ukrytych kosztów ani opłat pośrednich, dzięki czemu cała wysłana kwota trafia bezpośrednio na konto odbiorcy.
Obecnie w Kantor.pl są dostępne przelewy ekspresowe w euro - koszt takiego transferu to 40 PLN. Niemniej standardowy przelew SEPA jest na tyle szybki, że w większości przypadków środki docierają do Belgii już następnego dnia roboczego po wysłaniu
Dokonałem przelew z Polski za granicę w dolarach. Poza symboliczną opłatą 10 PLN za transfer dolarów do USA pobrane przez serwis kantor.pl, bank w Polsce i docelowy bank amerykański nie pobrał żadnej opłaty, natomiast bank pośredniczący pobrał opłate w wysokości 24 USD. Proszę o wyjaśnienie na czym ta opłata polega.
W przelewach międzynarodowych między bankiem w Polsce a bankiem w USA często uczestniczy jeden lub więcej banków pośredniczących. Wynika to z faktu, że nie wszystkie banki na świecie mają bezpośrednie połączenia ze sobą. Aby przekaz pieniężny z banku A dotarł do banku Z, zwykle konieczny jest udział dodatkowych instytucji finansowych, zwłaszcza w przypadku przelewów zagranicznych. Banki pośredniczące mogą pobierać opłatę lub prowizję za udział w transakcji. Jest to standardowa praktyka w systemie bankowym, choć wysokość takiej opłaty może być różna. W przypadku przelewów realizowanych w opcji SHA prowizję mogą pobierać banki amerykańskie i nie przysługuje jej zwrot. Natomiast w opcji OUR koszty banków pośredniczących są wliczone w opłatę z góry, która wynosi od 120 do 140 PLN. Szczegółowe informacje na ten temat znajdują się w punkcie 3 pod tabelą opisującą koszty przelewów na stronie Kantor.pl.
Warto podkreślić, że w Europie oraz w większości innych regionów świata opłaty banków pośredniczących zwykle nie występują.
Czy jak zrobię przelew do serwisu Kantor.pl w nocy lub w weekend to będę widział pieniądze na koncie w Kantor.pl?
W serwisie Kantor.pl, księgowanie środków wpłacanych przez Klientów odbywa się całodobowo w trybie 24/7. Trzeba jednak pamiętać, że nie we wszystkich bankach wewnętrzne przelewy realizowane są przez cały dzień i we wszystkie dni. Niektóre banki nie wykonują wewnętrznych przelewów w weekendy i w godzinach nocnych. Ponadto żaden z banków nie wykonuje przelewów podczas prac konserwacyjnych, które najczęściej mają miejsce w godzinach nocnych w weekendy.
Jeszcze nie dostałem z serwisu kantor.pl emaila z kodem aktywacyjnym. Jak mogę proces ten przyśpieszyć?
Rejestrując się w serwisie kantor.pl, dostajemy maila w ciągu 2 minut z linkiem aktywacyjnym. Jeśli takiego maila nie otrzymaliśmy, w pierwszej kolejności należy sprawdzić czy nasza wiadomość nie znajduje się w folderze 'spam'. Proponujemy oznaczać pocztę z kantor.pl jako zaufana aby otrzymywać potwierdzenia płatności bez zakłóceń. W przypadku korzystania z gmaila, jeśli nasza wiadomość jest niewłaściwie zaklasyfikowana jako spam, możesz usunąć jej oznaczenie. Wystarczy, że zaznaczysz wiadomość i klikniesz 'To nie jest spam' u góry lub na dole bieżącego widoku. Usunięcie oznaczenia wiadomości spowoduje jej automatyczne przeniesienie do skrzynki odbiorczej.
W kilka minut zarejestruj się i korzystaj z pełnej funkcjonalności jednego z pierwszych kantorów internetowych.
Załóż konto